Snart helg igen!

 
 
 
Hej! Imorgon är det fredag, så skönt med helg! Men veckorna går så himla fort nu, alldeles nyss var det ju sommarlov!
Det känns som att tiden går snabbare ju äldre man blir, någon annan som känner så? Haha.
Imorgon har jag en ganska lättsam dag.
Först idrott och då har vi orientering och sedan har vi NO där vi gör en egen bok om kroppen,
rätt kul faktiskt tycker jag.. Sedan är det lunch och SO och sedan slutar vi klockan 13.45.
På so:n ska vi få göra klart vårat prov på franska revolutinen, vi får väl se hur det går. 
Idag har jag varit på konfirmations träff. Där åt vi korv som vanligt, haha.
Vi lekte också en lek  och läste lite i biblen. På slutet sjöng vi några låtar
och fick lyssna på en kort berättelse om en självisk jätte som inte lät barnen leka i hans trädgård.
 Nu ska jag ta och plugga franska revolutinen, ha det bra!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback