Längesen sist..

Åh vad längesen det var jag bloggade... Kan inte direkt skylla på att jag inte har haft tid heller eller något sånt för det har jag ju faktiskt. Men jag har bara inte tagot mig tiden att gjort något inlägg, bara tänkt på lite olika inlägg som jag skulle kunna göra. Men vad har hänt sedan sist jag skrev då? Jo jag har börjat åttan, vilket innebär mycket mer läxor och högre krav. Jag dansar på måndagar och har konfrimationsträffar på torsdagar.
Jag har också kommit på att jag ska börja spara till en egen dator, men det får vi väl se hur det går.. :p
Iallafall så tänkte jag visa er en av mina favoritlåtar just nu:
 
 Det är låten Stars Dance av Selena Gomez. Låten finns på henens senaste album som heter just Stars Dance.
Jag vet inte riktigt vad som gör att jag gillar den här låten. Men jag älskar fiolen i början! Nu måste jag plugga, ha det bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback