Höstbilder

 Godmorgon finisar! Hoppas ni har haft en bra helg hittills.
Igår mitt på dagen var jag med Amanda och vi var ute och fotade lite höstbilder.
På bilden ser ni Amandas ena katt Charlie. Världens gosigaste katt tror jag, haha!
Senare åkte jag, mamma och Natalie till lillänge och kollade på kläder på Lindex,
skor på skopunkten och lite allt möjligt på Rusta. Jag köpte dock inget annat än en
ny hårborste men jag såg massa saker som jag ska önska mig i julklapp.
På kvällen cyklade jag till Amanda igen och vi bakade chokladbollar
och såg på en serie som heter Prison Break tror jag. Den handlade om en man
som heter Michael (?) vars bror sitter inne i fängelset för ett mord som han egentligen inte begått.
Michael gör allt för att åka fast och hamna i fängelset så han kan få ut sin bror.
 
Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Jag ska måla naglarna och försöka lära mig Stay på piano.
Farmor ska troligtvis komma och hälsa på en liten sväng nu på förmiddagen och sen ska jag,
mamma och Natalie ta en promenad med Ozzy nere vid Minnesgärdet. Ha en bra dag!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback